«سوالات پرتکرار»
•هزینه ارسال به چه صورته؟
هزینه پستی 50 تومان هستش اما اگه گزینه تیپاکس رو انتخاب میکنید در نظر داشته باشید هزینه 100 به بالا هست «بسته به وزن بسته» و هزینه ارسال درب منزل پرداخت میشه❤️
•چه روز هایی ارسال دارید؟
بطور معمول ما 3 روز در هفته یعنی یک روز در میون ارسال با پست و تیپاکس داریم❤️
•چرا در مرحله پرداخت به مشکل میخورم؟
لازمه ورود به درگاه و یک پرداخت موفق و بدون مشکل خاموش کردن فیلتر شکن شما هستش پس حتما با فیلتر شکن خاموش وارد شوید❤️
•بسته ام کجاست؟ کی میرسه؟
برای اطلاع از موقعیت لحظه ای مرسوله خود ابتدا وارد کانال تلگرام به آدرس 📥
شوید و کد مرسوله خودتونو پیدا کنید سپس کد ۲۴ رقمی مربوطه رو وارد "سایت رهگیری مرسولات پستی" کنید تا از موقعیت لحظه ای بسته مطلع شوید❤️
•بسته من برگشت خورده چیکار کنم؟!
بسته شما در صورت برگشت 3 تا 7 روز کاری در شعبه پستی مربوطه شهر شما بایگانی میشه و درصورت عدم مراجعه در مدت تعیین شده برگشت میخوره و ارسال مجددش از سمت ما هزینه ارسال دوباره در بر خواهد داشت❤️
دوست عزیزم امکان کنسلی سفارش وجود نداره🥹❤️ممنون میشم که با آگاهی کامل سفارشتو ثبت کنی🙏🏻